تولید نفت آمریکا از بیشتر اعضای اوپک پیشی می گیرد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

شرکت آمریکایی اکسون موبیل، پیش بینی کرد که برداشت نفت خام آمریکا در پروژه های شیل اویل از تولید همه کشورهای عضو اوپک به جز عربستان فراتر می رود.

اکسون موبیل.نفت خام آمریکا.کانادا و روسیه.داکوتای شمالی.ایالات متحده.بلومبرگ

به گزارش بلولتن نیوز به نقل از بلومبرگ شرکت اکسون موبیل، با اعلام این مطلب افزود: تولید نفت از میدان های شیل اویل تا پایان سال ٢٠٤٠ حدود ١١ برابر افزایش می یابد.

این شرکت در گزارش سالانه خود در باره پیش بینی بلند مدت تقاضای انرژی اعلام کرد که آمریکا، کانادا و روسیه عرضه کنندگان عمده نفت خام از پروژه های شیل اویل خواهند بود.

 

کنت کوهن معاون شرکت اکسون موبیل گفت: رشد تولید شیل اویل در داکوتای شمالی و تگزاس به زودی از ظرفیت نفت مورد نیاز پالایشگاه های داخلی فراتر می رود و دولت آمریکا را تشویق خواهد کرد که در محدودیت های مربوط به صادرات نفت خام تجدید نظر کند.

 

شرکت اکسون موبیل علاقه مند است دولت آمریکا محدودیت های موجود بر سر راه صادرات نفت از این کشور را لغو کند.

 

به دنبال تحریم نفتی دهه ٧٠ میلادی که منجر به کمبود بنزین در آمریکا شد دولت وقت این کشور «قانون صادرات دولتی» را در سال ١٩٧٩ وضع کرد که به موجب آن صادرات نفت ایالات متحده به دیگر کشورها به جز مکزیک و کانادا ممنوع شد.

کوهن افزود: واقعیت این است که بازار از دوران کمبود نفت به دوران فراوانی نفت رسیده و این در حالی است که قوانین و مقررات هنوز متعلق به دوران کمبود نفت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی